fuck!

jag hatar verkligen den här tiden på året. Den tiden på året när allt är mörkt & kallt. Den tiden när de är som lättast att dras ner igen..ner i depritionen. Känner redan nu att jag inte orkar nått längre, träffa folk jag vart med 24/7, äta mat, skratta, gå till skolan, de ända man egentligen orkar att att ligga hemma i sängen och tänka på fel sorters tankar. Tankar man inte borde tänka på. Saker som ligger i de förflutna men som alltid finns där någonstans i huvudet. De tankarna jag får upp i huvudet just nu är sånt jag är rädd att tänka på, sånt som får mig att gå ner i depritionen, dom tankarna som jag inte har haft tid att tänka på nu detta sommarlovet för jag har spenderat dag ut och dag in med galet underbara människor som alltid har fått mig att skratta och lee. Hela sommarlovet, dag ut & dag in umgicks jag med ett gäng underbara människor som alltid fick mig att må bra och bara tänka possetivt. Nästan alltid iaf, ibland kom tankarna ikapp mig men då fanns ni alltid där vid min sida och fick mig att resa mig upp igen. Jag har nog aldrig haft så roligt som detta sommarlovet, varje dag hittade vi på saker & varje dag bildade vi nya minnen. Sommarlovet 2010 va den bästa tiden i mitt liv. En tid jag alltid kommer minnas som tiden med mina underbara vänner. De va ni som fick mig att må bra. Men nu känner jag att jag är påväg ner igen, ner dit när jag mådde som dåligast. När jag alltid va lessen, alltid mådde dåligt. Den tiden när ingen fick mig glad.
Dom tankarna jag tänker är sånt som har hänt förr & saker som hänt nu. Vill verkligen inte ner i depritionen igen..försöker tänka på annat men de ända som kommer upp är just de som jag inte vill tänka på..de som fick mig att falla ner förra gången...
Jag är rädd att de ska bli som förra gången.


Kommentarer
Postat av: Kungfu

Jag önska ja kunde hjälpa dig. För vill verkligen inte att du ska må dåligt. Ja mår själv dåligt nu och om vi fortfarande hade haft kontakt så hade du vetat de, att ja är sjuksrkiven och inte går i skolan o.s.v. Och vill inte att de ska bli desamma för dig eller att du ska må dåligt i huvudtaget. Vill vara där för dig och hjälpa dig att må bra. Göra dig glad och ha roligt som vi alltid hade förr. Men du har gjort ett val, att inte umgås med mig längre. Vet inte riktigt varför för har aldrig gjort något annat en stöttat dig när du bråkat med aa du vet o.s.v. Men de är ditt val och om det är så du vill ha de så okej. Men förstår inte varför för ja försöker bestämma dagar med dig o träffas men du vill inte så ja vet inte längre. Orkar inte bry mig direkt. Men vill iallafall inte att du ska må dåligt och hoppas att dina vänner som du umgås med nu finns där för dig ifall du behöver de, så som ja skulle funnits där för dig.

2010-09-13 @ 00:35:17
Postat av: mästare

jag älskar dig paulo & saknar allt vi hade...

jag smsar dig imon så bestämmer vi en dag, och jag vet, du har alltid funnits där för mig, vad de än har varit! du betyder kungfu



kungfu & mästare

2010-09-14 @ 23:10:41
URL: http://nathaliemiikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nattis, Vet inte om jag kan göra något åt det här. men du ska veta att du betyder jätte mycket för mig.

Du är liksom min bästavän. Vi svor på allt att vi alltid skulle vara Snowman sis. Och det tänker jag hålla.

Jag älskar dig.

/ Din snowman sis

2010-09-20 @ 12:20:42
Postat av: nattis

jag älskar dig madde, du kommer alltid vara min smowman sis <333

2010-09-22 @ 17:45:35
URL: http://nathaliemiikaela.blogg.se/
Postat av: Veronica.

Jag känner detsamma :/ <3 finns.

2010-09-22 @ 19:24:12
Postat av: nattis

älskar dig veronica

2010-09-23 @ 01:22:02
URL: http://nathaliemiikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback