min favorit & jag

den här tjejen är den mest underbaraste personen jag vet. hon är omtänksam, söt, fin, snäll, hjälpsam, underbar, älskad, omtyckt, och massa annat, men hon är också min bästavän. hon har funnits där för mig i vårt och tort, i med och motgång. hon har fått mig på benen igen när jag inte orkat stå på mina egna ben. hon har torkat mina tårar när jag gråtit och hon har fått mina läppar att leé. hon har fått mig att skratta tills jag fått ont i både mage & käke. hon förstår mig som ingen annan. jag kan prata med henne om allt mellan himmel och jord och hon förstår mig alltid och stöttar mig till max. gumman, jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag verkligen älskar dig. nu under detta sommarlovet har vi verkligen kommit varandra nära, riktigt nära. och de är jag sjukt glad för. har aldrig träffat någon som jag har så lätt att prata med, som förstår mig så bra. du är verkligen riktigt underbar, riktigt speciell. du och jag kan börja as garva åt ingenting, ibland räcker de att vi tittar på varandra så dör vi av skratt. och vi är så lika, inte på utsidan kanske, men på insidan, så mycket stämmer in på oss och de är nog de som gör att vi förstår varandra så bra. de är nog därför vi har så lätt att hjälpa varandra genom svåra stunder. vi har ju också fått höra att våra röster är galet lika, jag menar, hur många har vi inte lurat i telefon? dom kan snacka med mig och tro att de är du eller tvärtom haha. hos dig känner jag mig verkligen hemma. hos dig känner jag mig verkligen trygg. när jag är lessen så finns du alltid där för mig och jag finns alltid och kommer alltid att finnas där för dig, vad det än är, det svär jag på. du är den bästa vännen jag har och de vill jag att du ska veta. utan dig hade jag inte vart hel, utan dig hade jag inte mått såhär bra. du har hjälpt mig genom så mycket gumman, och de vill jag tacka dig för.jag förstår inte hur du gör men du får mig alltid att skratta och må bra, även i dom mörkaste stunderna. det ska alltid vara frida hjärta nattis. kvacki hjärta lillefot. black and white. jag älskar dig nått så grymt älskling. du är mitt hjärta, mitt allt, min bästavän! JAG ÄLSKAR DIG!

"Take my hand and walk with me...to the end of the wooorld!"



de finns så galet mycket mer bilder, och mer minnen, och de ska bli mer, de lovar jag.
Frida Ahlbom hjärta Nathalie Karlsson, i love you baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback