time to school

är så jävla trött, orkar verkligen inte gå till skolan, menmen måste väll göra de också..
idag är de fan svinkallt ute, skulle mer än gärna sätta på mig världens vinterjacka idag men igår va de också sjukt kallt ute men sen på dagen blev de sjukt varmt i stan så skippar nog vinterjackan idag!

igår när jag kom hem duschade jag & åt god mat med mamma innan hon åkte till jobbet, hon har ju börjat jobba natt nu, sen satt jag bara o degade typ, vid 9 ringde absi mig och ville att jag skulle komma ut o vara med han så de gjorde jag, haha fy va kul vi hade!

idag vet jag inte riktigt vad som händer än men vet ju bara vad jag hoppas...

skriver mer sen när jag kommer hem tror jag, kyyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback